fredag 13. mai 2011

Nå svever jeg høyt igjen

Igår kom jeg ikke inn på min blogg i det hele tatt. Jeg fikk t.o.m. Beskjed om at den var slettet. Jeg kjente hvordan oppgitt egen kom snikende og deretter frustrasjonen. Jeg som hadde brukt mange, mange timer på å komme så langt som jeg er nå. Det gikk ikke an..... Kunne ikke være sant. Prøvde og prøvde om og om igjen å finne siden min, men måtte til slutt gi opp.

Så leste jeg på Facebook i dag at Anne på Moseplassen utsatte fristen på sin konkurranse på grunn av at Blogger hadde hatt store problemer igår med bugs, men at vi nå skulle ha fått tilbake våre blogger. Om jeg ble glad??? Det er bare forbokstaven. Så da er jeg oppe å går igjen :-D Var det noen som sa at fredag den 13. er en ulykkedag?


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.