tirsdag 24. mai 2011

Vårbyttemøte i Staudeklubben

Endelig! Imorgen er det vårbyttemøte i Staudeklubben. Gleder meg! Har holdt på de siste par dagene å grave opp, potte om og skrive merkelapper....på latin!!!. Skal bli spennende å se om jeg finner en liten lekkerbisken. Bare en eneste gjør turen verd. Og så vet jeg at Anne-Marie tar med seg de plantene jeg bestilte av henne i høst, 1 hosta, 1 nydelig Bispelue og 1 HVIT Glaucidium Palmatum. Vet ikke hvor mange år jeg har ventet på den.



Været har så absolutt ikke vært i min favør - enten har det regnet eller så har det blåst en iskald nordavind som har gått mellom marg og bein. I grunn har vi ikke hatt noen skikkelig varme siden i påskes. Hele mai har vært kall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.