søndag 29. desember 2013

Og hva hendte da siste halvdel av 2013?


Det mest spennede var kanskje at vi ga hagen vår et skikkelig ansiktsløft. Fikk inspirasjon av en på Facebook, Elmer, som bor i Danmark…..og begynte å grav opp hagen på fremsiden i buer og snirkler. Deretter la vi kanstein rundt for å slippe å ha gresset voksende ut i blomsterbeddene. Når vi hadde gjort det, fortsatte vi med gangen langs lekeplassen og la singel i steden for platter og gress. Vi var veldig fornøyde med resultatet, som ble slik:
Ansiktsløfting i hagen 2013  1 Fotor Collage Fotor

Ansiktsløfting i hagen 2013 Fotor
Selvfølgelig hadde jeg en liten baktanke med det også….jeg fikk jo plass til noen flere planter.
Så så jeg på mine notater at jeg hadde kjøpt 91 nye planter i 2013. Hvor i all verden har jeg fått plass med dem 😳 Rart hvordan man finner plass selv om man synes at man ikke har noen. Men jeg fikk jo litt ekstra plass med den nye hagedesignen.
Noen av de jeg er mest spent på om de kommer etter vinteren har jeg satt sammen her:
Nye planter 2013  1 Collage Fotor

Nye planter 2013 2 Fotor Collage Fotor
 Men…..med all den snøen som vi har fått den siste tiden, drøyer det leeeeeeenge før jeg får svar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.