onsdag 2. januar 2013

Joda–vi fikk en hvit jul

de siste dagene kom det snø, faktisk så mye at vi måtte opp og måke taket. Men så kom plussgradene – opptil 5 grader – og alt ble som en skøytebane. Akkurat pr dato er oppfarten bar hvilket jeg er veldig glad for og snøen har krympet inn ganske betraktelig.
Drittvr Juletre 2 Amaryllis 'Benfica' - web
Amaryllis ‘Benfica’
Snmannen Kalle Diverse desember 084 vr ntteskrike - web
Og nå skriver vi 2013. Et nytt og spennende hageår begynner, og jeg er så spent på om noen av de plantene jeg kjøpte ifjor vil blomstre i år. Egentlig har det nye hageåret begynt med bestillinger av diverse frø. De jeg bestilte fra Magnar og Staudeklubben har jeg allerede vist her, må ta med noen av de jeg er mest spent på fra STA
Image(3) Image(4) Image(5)
Må også bestemme meg for hvilke chili jeg skal så i år. Örtagårdens katalog komer sikkert en av dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.