mandag 25. juli 2011

Kommer ikke lenger ut enn til verandaen for den er det tak over.....

Atter en grå og trist dag. Det eneste jeg kan gjøre er å passe mine planter på terrassen fordi der er det tak. Egentlig skulle jeg passe på å gjøre en masse andre ting, men det er akkurat som om jeg blir handlingslammet og ikke får meg til å gjøre noe. F.eks. har jeg bestemt meg for å samle alle mine plantebilder i ett album med det latinske navnet, slik at jeg ikke trenger å lete etter bilder fra flere år tilbake eller i den der "boksen" der alle navnelappene ligger som jeg tar av plantene når jeg kjøper dem hver gang jeg skal publisere et innlegg på bloggen eller i et annet forum.

Kanske er det tragedien som har truffet vårt lille land og alle de drepte ungdommene som gjør at allting er ekstra tungt å få til. Kan liksom ikke fatte omfanget helt ennå. Det kommer sikkert etter hvert som enkelthistoriene kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.