søndag 6. november 2011

Første mann ut av kalle-k sine blåveisplanter

Jo visst var det en blomst!!! En nydelig liten hvit med grønnt i midten og rosa ståndere. Det var den første av dem som jeg kjøpte av kalle-k i Danmark som blomstret. Og jeg ser flere skudd som sveller og blir større så det kommer nok flere.

Ellers går det mest i frøsåing nå. i går kom frølisten fra Staudeklubben. Den er på ca 402 forskjellige slag - alle på latin - så det er bare å sitte med Google klar. Men jeg MÅ bare begrense meg. I år har jeg vært helt vill etter nye planter. Men de har jo litt å gjøre med at jeg gjør om en del bedd i hagen min for å få den mer lettstelt slik at jeg kan nyte mer og jobbe mindre........trur eg

Hepatica joponica form magna



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.