onsdag 25. januar 2012

Og så ble det tomater i alle fall.....men kun to slag

Etter en meget mislykket tomatsesong i fjor . hadde glemt å ta frø fra min favoritt-tomat og sådde et annet slag - hadde jeg virkelig bestemt meg for at nå er det slutt.

Ja, ja.....så var jeg i butikken og kjøpte en pakke med tomater i forskjellige farger og former. To av dem - en liten gul og en liten orange oval - var veldig gode på smak. Og dermed var det gjort. Ut med frøene til tørking og i går sådde jeg dem. Aner jo ikke om de blir som de jeg smakte på, heller ikke om de blir små busker eller meterhøge planter. Men det får jeg jo se etterhvert.

Ellers spirer 4 av de seks chilislagene jeg sådde så de er nå flyttet inn på planterommet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.