onsdag 1. februar 2012

Har foreløbig klart å holde meg

Nå har jeg fått frøkatalog fra både Impecta og Örtagården, men så langt klart å holde meg i skinnet. Jeg vet jo at når tiden for prikling kommer så har jeg ikke plass til mer.

Men nå spirer i alle fall alle chiliene og tomatene som jeg har sådd. Så er det bare to av Magnars frøslag jeg har igjen å så, men jeg følger Magnars råd og sår dem en gang ila februar. For akkurat de skulle spire ganske raskt.

Jeg er så glad for at den snøen som kom for en stund siden har fått ligge, for i dag er det 9 minusgrader. Den kaldeste dagen vi foreløbig har hatt i vinter. Og da er det godt at mine småplanter (de som var nyeplantede i høst) har en snødyne over seg. Vet ikke om de hadde klart barfrost.... Og visst er det vakkert med snø, bare det ikke blir for mye.
Soloppgang i Torstvedtåsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.