tirsdag 17. april 2012

Ute i hagen……..

Joda kom meg ut, selv om det begynte å hagle akkurat når jeg hadde gjort meg klar. Heldigvis gikk det over og snart kom solen tilbake. Var ute 3 timer og fikk ryddet opp en hel del. Tok sjansen på å klippe rosene mine, for nå hadde bladveksten kommet så godt igang at jeg ikke hadde hatt hjerte å klippe dem om de hadde vokst mer.

Når jeg klipte en av rosene mine så jeg at texasklematisen ‘Princess Diana’ som jeg trodde hadde dødd ut for meg kommer med nye skudd helt ned bed bakken. Alle de andre som jeg plantet i fjor kommer også. Herlig! Ellers er jeg vel mest spent på om bergklematisen kommer i år. Kom til å røske opp en del av den ifjor da jeg skulle ha bort en annen plante. Den sarte rosa fargen og blomstens åpne form var så fin sammen med den blå ‘The President’.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.