torsdag 11. august 2011

Dagens økt

I dag fikk jeg kjøpt inn 3 sekker plantejord slik at jeg kunne fylle igjen alle hullene som ble der jeg gravet opp planter. Og i dag var det Aconitum vulparias tur. Den sto også veldig inneklemt. Så fikk jeg delt den samtidig...3 planter ble det av den og så var det en ny runde for å lete opp steder hvor jeg kunne plante den. Begynner man først, ruller snart ballen igang. Selvfølgelig skulle den stå der en annen plante sto, så da var det bare å grave opp den og finne en ny plass til den.

Noen småplanter, primulaer fikk jeg også ut, så nå begynner det hjelpe...bare noen få potter igjen på verandaen, men så er det det byttemøtet på onsdag da. Vanskelig å ikke forsyne seg når man har sjansen på litt sjeldne planter. Mener at byttemøtet var hos Bibbis stauder i Tønsberg med mulighet for også å kjøpe. Håper nesten at hun ikke har noe som frister for mye. NÅ HAR JEG IKKE PLASS!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.