søndag 7. august 2011

I går sol og i dag regn....

Hvorfor er det så vanskelig å stå opp når det regner? Det blir så trøstesløst når man den ene dagen begynner på noe og så ikke kan fortsette neste fordi det regner.

Nåja, skal ikke bare klage, nå venter jeg på å få plukke mine første solmodne ferskner fra mitt dvergferskentre. Det er ikke mange dagene til, men skulle gjerne hatt litt sol...


Ellers må jeg jo fortelle at jeg fikk min hvite klematis Miss Batemann. Jeg stakk innom Plantasjen mens jeg ventet på at min hund, Emma, skulle klippes.....og der sto hun - MED blomster, slik at jeg kunne se at den virkelig var hvit. Jeg plantet den sammen med den blå. Tror det blir veldig OK.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.