søndag 4. september 2011

Nei, nå gir jeg meg snart over

Nå sitter jeg her med "årets plantekupp" stående i potter på verandaen. Prøvde å springe ut en tur i dag mens det var opphold. Rakk å plante en før jeg bare måtte springe full fart inn igjen. Det er jo ikke småtteri, det som kommer oppifra heller, det er som om noen står og heller ut bøtter. Hva har vi gjort for galt???

Ikke nok med det, så kommer høstløkene som jeg har bestilt. De skal også ned i jorden. Hvis jeg tør da...for fortsetter det å regne slik som nå, kommer de å råtne.

Som en liten ekstra bonus skal jeg hente ca 18 Hepatica-planter (mest japanska) i Göteborg. Men de skal heldigvis overvintre inne i vinter


1 kommentar:

  1. Huff ja, Det er bare å kaste seg ut i det våte element....:!
    Hege

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.